21 Şubat 2015 Cumartesi

motif çalışması



TUS çalışmak beni çooookkkk ama çooookkkkk sıkıyor...

çok başarılı olmasamda bu motiflerle uğraşmak beni mutlu ediyor, gönlümden geldiğince çizmek çok güzel...

belki güzel modeller çıkarabilirsem birgün (uzunca vaktimin olduğu) ozaman tabaklara cam boyama yapabilirim belkide .

bu aralar bir de nakışa sardım :) kurdale nakışına bayılıyorum, inanılmaz güzel şeyler . yakında yapmaya başlayacağım inşallah ve her yaptığımı burada anlatımıyla paylaşacağım inşallah.

iki tanesini google görsellerden kopyaladım , elim alışsın azıcık diye :)
mandala olarak geçiyor ama aslında mandalalar budizmde vs enerji(her mandala için farklı olmakla beraber) verdiğine inanılıyor. kimi fil kafası kimi başka hayvan figürleri var . onlar değil ama yalnızca şrin ince motiften ibaret olanları güzel.

ayrıca çocuklar için kolay mandala örnekleri var ve el becerilerinin , ince motor yeteneklerinin gelişimi için çok yararlı :) onları boyarken hem göz zevkleri hem el becerileri gelişecektir.















 ben bunları boyarken D&R dan aldığım Caretta Twin Liner 65  keçeli kalem serisini kullandım.

1 yorum: