22 Mart 2016 Salı

Doğum hikayem



çekilebilen son nst 

bebek ultrasonda büyük çıkıyordu hep bu nedenle çok korkuyordum ya normal doğum yapamazsam diye

günde 30-35 kat merdiven in çık yapıyordum ki 38. haftada 1,5 cm açılma vardı 
düzenli sancılarım oluyordu ama ilerleme olmadı iki hafta boyunca,
26 aralıkta kontrolüm vardı 
artık zor yürümeye başlamıştım tam bir penguen gibi :D
kontrolde doktorum 5 cm açıklığın olduğunu söyledi 
yatış yaptık ve çok heycanlıydık çok az bir süre sonra bebeğimize kavuşacaktık :)
sancılarım düzenli geliyordu ancak hiç ağrım olmadı rahmim kasılıp gevşiyordu sadece 
bunun üzerine kese patlatıldı 

ve 

dayanılmaz sancılarım başladı

yastığa kafamı gömüp bağırıyordum bir dk geçmiyordu ki diğer sancı vuruyordu tek tesellim bebeğin sağlıklı olması ve ilerlemenin hızlı oluşuydu

ebe hanım ve dünyanın en sevimli kadındoğumcusu başımdan hiç ayrılmadı diyebilirim



sancı anında yatak başlığına tutunduğum bi sırada başlığı kırmışım O_o
tahminimden de zor oldu o sancılarla başa çıkmak ki aslında pek de başa çıkamadım
son yarım saat artık dayanamıyorum demekle geçti 
o an ebe hanım demekki doğum çok yakın böyle dediğine göre dedi :)

doğum masasına geçtikten sonra hiç gıkım çıkmadı , sancı geldiğinde ıkındım okadar eşim de sol omzumda bana manevi desteğini esirgemedi 
doktor hanım elinden geleni yaptı tahminimden de çok yardımcı oldu bana 
ve 20:43 te bebeğim daha kordonu kesilmeden kucağımdaydı  elimi tutuyodu 
tüm acı bitmişti ve biz bebeğimize kavuşmuştuk bir elinden ben bir elinden eşim tutuyordu ve o da ağlıyordu , tarifsiz bir duygu...
o sersemlikle okadar çok konuşmuşum ki, kendime inanamıyorum :)

3620gr 47cm Yavuz Selim İnce artık aramızda :)



sabah lavaboya gittiğimde aynadaki görüntüye inanamadım
O_o 
iki gözümde kanamış kılcallar patlamış  beyaz kısım çok çok az kalmış , vampir gibi görünüyordum 
suratımda çil basmış sandım başta fakat dikkatli bakınca anladım ki nokta nokta omuzlarıma kadar kılcallar patlamış 
üç hafta içinde hepsi geçti çok şükür :)

kartal vera hastanesinde Op.Dr.S.Yeliz HISIM  dünyanın en tatlı kadın doğum doktoru 
kendisi bu özel anı bana doya doya tam da hayalimdeki gibi yaşamamı sağladığı için ona sonsuz minnettarım :) herşey gönlünce olur inşallah... 

ve her an desteğini esirgemeyen bana kimseyi aratmayan eşim ... iki kişi gittik ve  ertesi gün anne baba olarak üç kişi geri döndük yuvamıza...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder